Firemní kultura – v čem je důležitá a proč se o ni starat?

posted in: Blog | 0

Možná se tímto tématem nezabýváte pravidelně a možná ho neřešíte vůbec, ale denně každým svým krokem přispíváte k tomu, čemu se říká „firemní kultura“. Co to však znamená mít firemní kulturu? Jak ovlivní celkovou morálku ve vaší firmě? Odpověď na poslední otázku zní – ZÁSADNĚ. Důležité tak je si uvědomit, že firemní kultura není jen doménou velkých korporací. Týká se to i vaší firmy, bez ohledu na to, zda zaměstnáváte jednoho, 10 nebo 100 lidí. Vždy má vaše firma určitou kulturu … Zjistit více

Komunikace na jedničku: Kdy úkolovat a kdy delegovat?

posted in: Blog | 0

  Ve své práci koučky vidím, jak důležitá je komunikace mezi námi, kolem nás. A to zejména pro majitele firem. Ti by si hned na samém začátku, když nastavují nebo upravují systém komunikace ve firmě, měli odpovědět hned na několik základních otázek. Měli by se sami sebe zeptat, zda z jejich pohledu komunikují správně, zda ostatní slyší, co jim říkají, jestli se jim daří efektivně komunikovat s jejich týmem, jejich zaměstnanci. Proto, řešíte-li komunikaci, dejte si pozor na pár důležitých věcí. Je všem ve … Zjistit více

Zjisti, co tě nabíjí

posted in: Blog | 0

Pokud je v životě nějaká vzácná kvalita, je to sebevědomí. Vaše sebevědomí je o Vašem porovnání mezi Vámi a Vašimi vzory, a o jejich vlivu na Vás. Zdravé sebevědomí pomáhá nastolit odvahu a vytrvalost. Je to stav, kdy si člověk přiměřeně, ale dostatečně věří, že věci zvládne, že má dostatek schopností projít problémy a neúspěchy. Co s tím? Soustřeďte se více na sebe a neporovnávejte se s ostatními. Kontrolujte své sebehodnocení, zastavte tok zbytečných pochybností a začněte věnovat svou pozornost svým úspěchům. … Zjistit více

Jak na Osobní a Firemní vizi

posted in: Blog | 0

Kam směřujete, kam se snažíte dostat? Co se snažíte vybudovat? Jakou v tom hrajete roli? Je to ta role, kterou jste si vybrali ve svém podnikání? Popište sám současný stav Požádejte někoho o nezávislý popis současného stavu Požádejte své zaměstnance o popis současného stavu (forma dotazníku, průzkumu, aj.) Požádejte své klienty nebo dodavatele o popis současného stavu Koukněte do zrcadla a pohovořte sám se sebou Sepište si návrhy a dejte si do cílů jen to, čeho jste schopen dosáhnout Cíle, … Zjistit více

1 2 3